تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 1868
    کل نظرات کل نظرات : 3
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 74
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 447
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 449
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 269
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 57
    بازدید هفته بازدید هفته : 2,425
    بازدید ماه بازدید ماه : 2,425
    بازدید سال بازدید سال : 38,645
    بازدید کلی بازدید کلی : 137,792

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.220.124.127
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : شنبه 16 تیر 1403

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی,آهنگ جدید عماد بنام آرزومی,دانلود آهنگ جدید عماد,آهنگ جدید عماد,آهنگ آرزومی از عماد,دانلود آهنگ آرزومی از عماد,فول آلبوم عماد,دانلود فول آلبوم عماد

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

ترانه : مهدی انصاری پور ، آهنگ : امین امید ، تنظیم : شاهین متولی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ عماد بنام آرزومی

هیشکی جاتو نمیگیره تا همیشه تو دله من جایه خالیت زندگیمو زیرو رو کرده کجایی

تو دچار آرزوهات من گرفتار جدایی

سخته جای تو کنارم تا همیشه خالی باشه

حیفه احساسم تو دوری غرق ضد حالی زده حالی باشه , غرق ضد حالی زده حالی باشه

منو یه عالمه گریه منو یه عالمه حسرت

متن آهنگ عماد بنام آرزومی

منو یه عالمه غصه منو یک دنیای نامرد , منو یه دنیای نامرد

تو کجا پرته حواست دارم از نفس میفتم

من همه ترانه هامو واسه چشمای تو گفتم , واسه چشمای تو گفتم

من به رفتنت دچارم تو گرفتاری به دوری این غمه تنها شدن رو از دلم بگیر یه جوری

تو به تنهایی دچاری من گرفتارم به چشمات

متن آهنگ عماد بنام آرزومی

آرزومه آرزو کن بگو تا ابد باهاتم

خودت میدونی به جز تو هیچ آرزویی ندارم , هیچ آرزویی ندارم

منو یه عالمه گریه منو یه عالمه حسرت

منو یه عالمه غصه منو یک دنیای نامرد , منو یه دنیای نامرد

تو کجا پرته حواست دارم از نفس میفتم

من همه ترانه هامو واسه چشمای تو گفتم , واسه چشمای تو گفتم

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 08 اسفند 1394 ساعت: 14:20

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش