تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 1868
    کل نظرات کل نظرات : 3
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 77
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 422
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 449
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 258
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 57
    بازدید هفته بازدید هفته : 2,400
    بازدید ماه بازدید ماه : 2,400
    بازدید سال بازدید سال : 38,620
    بازدید کلی بازدید کلی : 137,767

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.149.229.255
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : شنبه 16 تیر 1403

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن و توپ

 

اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن و توپ 

 

دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد

تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم

از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود .

 


اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن و توپ 

 

عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم !

همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !

 

اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن و توپ 

 

پشت آن پنجره ی رو به افق ، پشت دروازه ی تردید و خیال

لا به لای تن عریانی بید ، من در اندیشه ی آنم که تو را

وقت دلتنگی خود دارم و بس .

 

اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن

 

خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟

قلبشو پیش میده ، جونشو ماه به ماه !

 

اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن و توپ 

 

خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم را فراموش کن ،

بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی .

 

اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن و توپ 

 

یک عمر قفس بست مسیر نفسم را

حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حالا که مقدر شده آرام بگیرم

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

بگذار که درها همگی بسته بمانند

وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست .

 

اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن و توپ 

 

یاد آن روزی که یاری داشتیم

این چنین خوار نبودیم ، اعتباری داشتیم

ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم

این زمستان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم .

 

اس ام اس های خنده دار و جک جالب و جوک خفن و توپ 

 

شادیهایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست .

 

عشق و عشقولانه

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت: 10:14
برچسب ها : ,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش